Aktualni događaji | 23/08/22

PRIKAZ VIZIJE MLADIH EUROPLJANA U SKLOPU CENTRA MLADIH

11/08/22 - 11/08/22 20:30

Kroz sve naše regularne programe uvijek se nastojimo okrenuti mladima, a isti slučaj je i s ovogodišnjim OLJK-om jer mu služi kao poseban dodatak. Kroz programe urbane kulture za mlade osmišljeni su kulturni sadržaji, posebni programi involvirani u OLJK pod nazivom Centar mladih.

Prva u nizu aktivnosti je večerašnja prezentacija radionice gdje se kroz aktivnosti našeg projekta Rotora kreativne industrije i sudjelovanje vrhunskih europskih stručnjaka osmislila radionica i praksa za naše mlade polaznike. Tako su u zadnjih tjedan dana, osim polaznika s Rotora kreativne industrije, vesela ekipa iz pet europskih zemalja (Finska, Danska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Mađarska i Hrvatska), radilo na predstavi otvorenoj za javnost, a koja će se odigrati večeras, 11. kolovoza, od 20:30 h ispred Kulturnog centra Osijek.

Svi koji usput dolaze i na spoj filma i jazza uz bend Chui na krovnoj terasi KC Osijek,  mogu slobodno pogledati sudionike koji su inspirirani okruženjem KC Osijek, spojenih s vizijom mladih umjetnika iz Europe stvorili novi umjetnički sadržaj. Ovaj događaj dio je generalne strategije povezivanja i sustavnog rada s mladima kroz europske principe i projekte. Uz voditelje projekta iz Belgije i Danske, polaznici su imali dvije radionice.  Prva se odnosila na pristup videu, a potom su krenuli i u montažu videa. Svojevrsni je to oblik prakse za polaznike Rotora kreativne industrije kojima je OLJK ujedno i poligon za praksu.

Dakle od 20:30 h ispred KC Osijek pogledajte europski umjetnički izričaj mladih, a potom uživajte u izvedbi benda Chui uz prikaz nijemog filma Berlin, simfonija velegrada (1927.) od 21 sat na krovnoj terasi.